اجرای بیش از 105 برنامه بزرگداشت دهه فجر در سرخس
سرخسی ها
سیاسی اجتماعی مذهبی. فرهنگی

اجرای بیش از 105 برنامه بزرگداشت دهه فجر در سرخس

  • کد خبر : 9122-890
 

دبیر ستاد دهه فجر شهرستان سرخس گفت: برای ایام‌الله دهه فجر بیش از 105 برنامه محوری در سرخس تدارک دیده شده که براساس روز شمار انقلاب اجرایی خواهند شد.

 

 

 

 

 

حجت الاسلام سید کاظم سالاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی نسیم سرخس گفت: انتقال ارزش‌های انقلاب به نسل‌هایی که آن روزهای طلایی را با چشمان خود نظاره گر نبوده‌اند، ضروری است.


وی تصریح کرد: علی رغم گذشت بیش از سه دهه ازپیروزی انقلاب‌، دشمنان ایران دست از تلاش برای ضربه زدن به پایه‌های نظام نکشیده‌اند و تلاش دارند از هر راه ممکن مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران ناامید سازند، ولی مسئولین و مردم ایران در شرایط کنونی باید هوشیارتر از گذشته رفتار کنند و مانع از تحقق اهداف دشمنان شوند.


دبیر ستاد دهه فجر با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام الله دهه مبارک فجر سرخس گفت : این برنامه‌ها یاد و خاطره آن روزهای به یاد ماندنی را در ذهن مردم زنده نگه می‌دارد و اجازه نمی‌دهد این حماسه بزرگ به فراموشی سپرده شود.


وی یاد آور شد:ملت سرافراز ایران اسلامی امسال سی و پنجمین سالگرد حاکمیت نظام اسلامی را جشن می‌گیرند و باید تمام توان خود را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های مختلف ایام‌الله دهه فجر به کار ببندیم.


سالاری با اشاره به اینکه مردم ولایی و انقلابی ایران اسلامی بارها نشان داده‌اند که حافظ آرمان‌های این انقلاب هستند،ادامه داد: حضور میلیونی و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر این موضوع خواهد بود.


وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن در روز 12 بهمن ماه مسئولان و مردم شهرستان با حضور در چهارراه امام (ره) مراسم گلباران تمثال امام (ره) را برگزار می کنند.


سالاری نواختن زنگ انقلاب در مدارس ،محافل انس با قرآن ،کلنگ زنی گلزار شهدای گمنام ،دیدار با خانواده های معزز شهدا،برگزاری جشن بزرگ انقلاب ،افتتاح پروژه های (مخابراتی- اقتصاد مقاومتی- کشاورزی) ،غبارروبی مزار شهدا و مسابقات مختلف ورزشی را از دیگر برنامه‌های ایام الله دهه فجر در شهرستان اعلام کرد.


وی در پایان بر حضور گسترده اقشار مختلف مردمی در راهپیمایی 22 بهمن تأکید کر‌د و گفت: حضور مردم در این روز نشان می‌دهد که مردم ایران همواره در مسیر ولایت و رهبری گام برمی‌دارند و هرگز از مسیر انقلاب منحرف نمی‌شوند‌.


انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 11 بهمن 1392برچسب:دهه فجر , سرخس, :: 14:42 :: نويسنده : ذوالفقاری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سرخسی های هوادار قالیباف و آدرس sarakhsghalibaf.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 172
بازدید کل : 55626
تعداد مطالب : 383
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1